Treść ogłoszenia przekazana do publikacji do DUUE na: "Wymianę opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta Suchowola oraz budowę linii kablowej oświetleniowej i słupów oświetleniowych"

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy


Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
Suchowola
16-150
Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Skibicki
Tel.: +48 857229403
E-mail: sekretariat@suchowola.pl
Faks: +48 857229419
Kod NUTS: PL84
Adresy internetowe:
Główny adres: http://suchowola.pl/
I.2) Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod
adresem: http://suchowola.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta Suchowola oraz budowa linii kablowej oświetleniowej i
słupów oświetleniowych.
Numer referencyjny: ZP.271.12.2018
II.1.2) Główny kod CPV
31520000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest:

Wymiana opraw oświetlenia ulicznego oraz budowa linii kablowej oświetleniowej i słupów oświetleniowych na
terenie miasta Suchowola obejmująca swoim zakresem:
Zadanie A
1) wymianę opraw oświetleniowych: 502 szt. w mieście Suchowola, w tym 11 stylowych
2) Wymiana wysięgników w celu dostosowanie właściwego kąta świecenia opraw.
3) montaż szafek sterowniczych z zegarami astronomicznymi na każdy obwód oświetlenia ulicznego – 16 szt.
Zadanie B
1) instalacja linii kablowej oświetleniowej YAKXs 5x25mm2 – 515 m długość odcinka linii kablowej (623 długość
kabla)
2) montaż słupów wraz z wysięgnikami – 19 szt.
3) montaż opraw oświetleniowych – 8 szt.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
45316110
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Suchowola.
II.2.4) Opis zamówienia:
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego oraz budowa linii kablowej oświetleniowej i słupów oświetleniowych na
terenie miasta Suchowola obejmująca swoim zakresem:
Zadanie A
1) wymianę opraw oświetleniowych: 502 szt. w mieście Suchowola, w tym 11 stylowych
2) Wymiana wysięgników w celu dostosowanie właściwego kąta świecenia opraw.
3) montaż szafek sterowniczych z zegarami astronomicznymi na każdy obwód oświetlenia ulicznego – 16 szt.
Oprawy należy wymienić na istniejących słupach betonowych i stylowych. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne
i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw
oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych, spełniających warunek możliwie niskich kosztów
eksploatacji. Wymiana dotyczy również wysięgników w celu dostosowanie właściwego kąta świecenia
opraw. Zakłada się wymianę sterowania oświetlenia ulicznego – montaż szafek sterowniczych z zegarami
astronomicznymi na każdy obwód oświetlenia ulicznego. Zadanie obejmuje zdemontowanie dotychczas
używanych elementów oraz ich zabezpieczenie. Wszystkie zdemontowane elementy należy przekazać
zamawiającemu.
Zadanie B
1) instalacja linii kablowej oświetleniowej YAKXs 5x25mm2 – 515 m długość odcinka linii kablowej (623 długość
kabla)
2) montaż słupów wraz z wysięgnikami – 19 szt.
3) montaż opraw oświetleniowych – 8 szt.
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem słupów stylizowanych wykonanych w technologii warstwowej
z tworzywa o zewnętrznej warstwie z tworzywa barwionego na kolor czarny i wykonane w technologii

warstwowej ze sztywnym stabilnym rdzeniem zapewniającym skuteczną, wysoką odporność na napór wiatru
oraz wynikające z tego obciążenia. Zastosowana technologia oraz budowa słupa musi zapewniać dużą
odpornością na korozje, odpornością na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, działanie soli,
amoniaku oraz promieni UV. Konstrukcja słupów musi zapewniać wieloletnią trwałość oraz brak potrzeby
konserwacji. Słupy w podstawie wyposażone we wnękę tzw. słupową umożliwiającą instalację złącza
słupowego. Zakończenie słupów musi umożliwiać zabudowę wysięgników bezpośrednio na szczycie. Do
montażu słupów oświetleniowych należy zastosować fundament betonowy o klasie wyższej bądź równoważnej
dla klasy C25/30. Zbrojenie fundamentu wykonane ze stali, a końce śrubowe powinny być cynkowane ogniowo
i zabezpieczone. Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy
wykorzystaniu nowoczesnych źródeł światła i opraw oświetleniowych, a jednocześnie energooszczędnych,
spełniających warunek możliwie niskich kosztów eksploatacji. Wymiana wysięgników w celu dostosowanie
właściwego kąta świecenia opraw.
Wykonawca przebudowy linii oświetleniowej powinien skoordynować swoje działania z pracami związanymi
z przebudową linii elektrycznej, prowadzonymi przez Wykonawcę wyłonionego na zlecenie PGE na terenie
Suchowoli.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: WND-RPPD.05.04.01-20-0016/17
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru
zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi
którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy Prawo zamówień publicznych..
2. Zamawiający ponadto wykluczy z postępowania wykonawcę, wobec którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,- PLN
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/08/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/10/2018
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 30/08/2018
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. nr 8
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca
zobowiązany będzie przedłożyć:

a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Prawo
zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji
administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie
płatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu
ubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w
ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785);
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
8.9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast:
8.9.1. dokumentu, o którym mowa w pkt. VI.3) lit. a) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub
administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;

8.9.2. dokumentów, o których mowa w pkt.VI.3) lit. b-d) - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8.10. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.9.1 oraz pkt 8.9.2 lit b powinny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.9.2 lit a powinny być
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.11. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 8.9, zastępuje się
je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przez
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 8.10 stosuje się odpowiednio.
8.12. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt.
VI.3) lit. a), składa dokument, o którym mowa w pkt. 8.9, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i
21 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym
oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej
osoby. Zapis pkt. 8.10 stosuje się odpowiednio.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20/07/2018

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2018-07-20

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2018-07-20

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2018-07-20