Odpowiedzi na zapytania do przetargu na: UBEZPIECZENIE INTERESÓW MAJĄTKOWYCH GMINY SUCHOWOLA
Suchowola 20.07.2018 r.
ZP.271.13.2018
PYTANIA I ODPOWIEDZI DO SIWZ
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Suchowola (numer postępowania: ZP.271.13.2018)
Zamawiający prowadząc postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na ubezpieczenie interesów majątkowych Gminy Suchowola, na podstawie:
- art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych(tekst jedn. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) poniżej informuje o otrzymanych wnioskach w sprawie wyjaśnienia treści SIWZ i udzielonych na nie wyjaśnieniach,
PYTANIE 1
Czy Zamawiający dopuszcza ubezpieczenie budynków starszych niż 50 lat według wartości rzeczywistej tj. wartości odtworzeniowa mienia pomniejszona o zużycie techniczne.
ODPOWIEDŹ 1
Zamawiający w powyższym zakresie nie dokonuje żadnych zmian w SIWZ.
PYTANIE 2
Prosimy o potwierdzenie, iż do ubezpieczenie nie są zgłaszane pustostany.
ODPOWIEDŹ 2
Zamawiający powyższe potwierdza.
PYTANIE 3
W odniesieniu do budynków drewnianych, pustostanów i budynków w złym stanie technicznym prosimy o wyłączenie w/w mienia z zakresu ubezpieczenia. W przypadku braku możliwości wyłączenia z zakresu ubezpieczenia przedmiotowego mienia prosimy o ograniczenie zakresu do FLEX-y z limitem odpowiedzialności do 100.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku braku akceptacji w/w limitu proszę o określenie max. limitu akceptowalnego przez Zamawiającego
ODPOWIEDŹ 3
Zamawiający informuje, iż wśród mienia zgłoszonego do ubezpieczenia na dzień dzisiejszy nie ma pustostanów.
Zamawiający w powyższym zakresie nie dokonuje żadnych zmian w SIWZ.
PYTANIE 4
Odnośnie mienia znajdującego się na terenach dotkniętych powodzią po 1996 roku proszę o podanie wysokości wypłaconych odszkodowań lub wysokości poniesionych strat w przypadku braku ubezpieczenia
ODPOWIEDŹ 4
Zamawiający informuje, iż w lokalizacjach zgłoszonych do ubezpieczenia od roku 1996 nie wystąpiły
szkody powodziowe.
PYTANIE 5
Odnośnie mienia znajdującego się na terenach dotkniętych podtopieniem proszę o podanie wysokości wypłaconych odszkodowań lub wysokości poniesionych strat w przypadku braku ubezpieczenia.
ODPOWIEDŹ 5
Zamawiający informuje, iż w lokalizacjach zgłoszonych do ubezpieczenia nie wystąpiły takie szkody.
PYTANIE 6
Odnośnie mienia znajdującego się w miejscu gdzie wystąpiło podniesienie się wód gruntowych proszę o podanie wysokości wypłaconych poszczególnych odszkodowań lub wysokości poniesionych strat w przypadku braku ubezpieczenia.
ODPOWIEDŹ 6
Zamawiający informuje, iż w lokalizacjach zgłoszonych do ubezpieczenia nie wystąpiły takie szkody.
PYTANIE 7
Proszę o zmniejszenie do w wysokości 200 000 PLN limitu odpowiedzialności na podtopienia i zalania powstałe wskutek podniesienia się poziomu wód gruntowych.
ODPOWIEDŹ 7
Zamawiający w powyższym zakresie nie dokonuje żadnych zmian w SIWZ.
PYTANIE 8
Prosimy o wyłączenie z ubezpieczenia instalacji solarnych.
ODPOWIEDŹ 8
Zamawiający w powyższym zakresie nie dokonuje żadnych zmian w SIWZ.
PYTANIE 9
Czy w okresie ostatnich trzech lat wystąpiły szkody w instalacjach solarnych będących w posiadaniu Zamawiającego.
ODPOWIEDŹ 9
Zamawiający informuje, iż od dnia 22.10.2015 r.(data zainstalowania instalacji solarnych na budynkach gminy) nie wystąpiły szkody w instalacjach solarnych będących w posiadaniu Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że pytania i odpowiedzi na pytania do treści SIWZ stają się integralną częścią SIWZ oraz będą wiążące przy składaniu ofert.
W związku z niniejszymi wyjaśnieniami do treści SIWZ nie przewiduje się przesunięcia terminu składania ofert.
Metryka strony