Zapytanie ofertowe na: Dostawę czytników kart dla nowych polskich dowodów osobistych

Znak sprawy USC.271.1.7.2018                                                                                  

Suchowola dnia 18.10.2018 r.

 

Burmistrz Suchowoli

jako Kierownik zamawiającego

z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).

ZAPRASZA

w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych poniżej równowartości 30 tys. euro do złożenia oferty cenowej na:

Dostawę czytników kart dla nowych polskich dowodów osobistych

  1. Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*
  2. Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa czytników kart dla nowych polskich dowodów osobistych

Ilość czytników – 4

Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo opisuje załącznik nr 2 „Specyfikacja wymagań technicznych dla czytnika kart z pin padem do zastosowania w urzędach wydających e-Dowody”.

W przypadku dostarczenia urządzenia, zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testu dostarczonego czytnika, mającego na celu sprawdzenia prawidłowego działania urządzenia. W przypadku nieprawidłowego działania urządzenia zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu urządzenia bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia:

30.11.2018 r.

  1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

- cena 100 %, inne: ………… %

  1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

- Specyfikację oferowanego urządzenia

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
    1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona PLN.
    2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
    3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
    4. Stawka podatku VAT określa się zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT konsekwencje z tym związane zostaną uwzględnione przy rozliczeniu.
    5. Cena wymieniona w formularzu OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA jest ceną ryczałtową.
    6. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty.
  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
    3. Ofertę sporządza się w języku polskim. Dla zapewnienia czytelności oferta powinna zostać wypełniona drukiem maszynowym lub czytelnym pismem ręcznym. Oferta może mieć również postać wydruku komputerowego.
    4. Zaleca się, aby oferta wraz z załączonymi do oferty dokumentami była zszyta lub spięta i posiadała ponumerowane strony. Wszelkie poprawki w tekście oferty zaleca się, aby były parafowane własnoręcznie przez osobę podpisująca ofertę.
    5. Ofertę stanowi załączony do zaproszenia wypełniony druk „FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1” wraz z załączonymi wymaganymi dokumentami, oraz drukami sporządzonymi przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść winna być zgodna z formularzami załączonymi do zaproszenia.
    6. Ofertę (formularz ofertowy wraz z załącznikami) muszą podpisać osoby uprawnione, które zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz treścią odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, mogą skutecznie składać oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Ofertę może podpisać pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne lub szczególne dotyczące niniejszego postępowania.Podpisy złożone przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną.
    7. Załączone do oferty dokumenty muszą być przedłożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu (nie dotyczy pełnomocnictwa)
    8. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
    9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  1. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Ofertę należy złożyć do dnia 26.10.2018 r. do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, Sekretariat

  1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.10.2018 r. o godz. 10:10 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. Nr 8

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Teresa Grabowiecka – zastępca kierownika USC tel. 857229412

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:

Z uwagi na niską wartość zamówienia odstępuje się od zawarcia umowy w formie pisemnej.

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:

Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego oraz prawidłowo wystawionej faktury VAT. Termin płatności za fakturę wynosi 14 dni. Okres gwarancji 24 miesiące.

 

        Teresa Grabowiecka

           (przygotował/a)

                                                                                                      

* niepotrzebne skreślić

W załączeniu:

  1. Formularz ofertowy
  2. Specyfikacja czytnika

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2018-10-18

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2018-10-18

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2018-10-18