Ogłoszenie o zamówieniu na: ROZBUDOWĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SUCHOWOLI O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY - III

Suchowola, dnia 05.01.2022 r.

 

Zamawiający:

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

 

Informacja o wyborze oferty publikowana na stronie WWW

 

Dotyczy: Rozbudowa Szkoły podstawowej w Suchowoli o oddział przedszkolny III

 

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019ze zm.) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę:

Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy

 „AUTIMEX” Okrągły Szczepan

Nowomiejska 119

 16-300 Augustów

 

Ranking złożonych ofert:

Numer oferty

Wykonawca*

Kryterium 1

Cena/koszt

Wartość z oferty

Kryterium 1

Cena oferty –

waga 60%

przyznana punktacja

Kryterium 2

Okres gwarancji

Wartość z oferty

Kryterium 2

Okres gwarancji –

waga 40%

przyznana punktacja

Łączna punktacja

1

Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy „AUTIMEX” Okrągły Szczepan, ul. Nowomiejska 119,

 16-300 Augustów

 

2386000,00

60 pkt

84 miesięcy

40 pkt

100,00 pkt

2

KONSORCJUM:

Lider: MK-BUD Firma Budowlana-Handel Mariusz Kosiński, ul. Michała Motoszko 26, 15-111 Białystok

Partner: MK –BUD Spółka z o.o., ul. Michała Motoszko 26, 15-111 Białystok

2893292,94

49,48 pkt

84 miesięcy

40 pkt

89,49 pkt

 

Informacja o ofertach odrzuconych:

W niniejszym postępowaniu żadna oferta nie została odrzucona.

Suchowola, dnia 15 grudnia 2021 r.

 

Zamawiający:

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

REGON: 050659131

NIP:   545-18-13-529

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: Rozbudowa Szkoły podstawowej w Suchowoli o oddział przedszkolny III; nr ref.:ZP.271.12.2021

                Zamawiający, mając na względzie treść art. 222 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert:

  1. Termin składania ofert upłynął w dniu 15 grudnia 2021 r. godz. 9:30, otwarcie nastąpiło 15 grudnia 2021 r. godz. 10:30.
  2. Zamawiający uprzednio zamieścił informację oraz podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:

2 086 000,00 zł brutto – dwa miliony osiemdziesiąt sześć tysięcy złotych

  1. Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

 

Numer oferty

Wykonawca

nazwa (firma)  i adres

Cena ofertowa

1.

Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy „AUTIMEX” Okrągły Szczepan, ul. Nowomiejska 119, 16-300 Augustów

2386000,00 zł

Okres gwarancji: 84 miesięcy

6.

KONSORCJUM:

Lider: MK-BUD Firma Budowlana-Handel Mariusz Kosiński, ul. Michała Motoszko 26, 15-111 Białystok

Partner: MK –BUD Spółka z o.o., ul. Michała Motoszko 26, 15-111 Białystok

2893292,94 zł

Okres gwarancji: 84 miesięcy

Suchowola, dnia 15 grudnia 2021 r.

 

Zamawiający:

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

REGON: 050659131

NIP:   545-18-13-529

 

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA

PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Dotyczy: Rozbudowa Szkoły podstawowej w Suchowoli o oddział przedszkolny III; nr ref.:ZP.271.12.2021

 

                Zamawiający, mając na względzie treść art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następującą kwotę:

2 086 000,00 zł brutto – dwa miliony osiemdziesiąt sześć tysięcy złotych  

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SUCHOWOLI O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY - III


SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857229400
1.5.8.) Numer faksu: 857229419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SUCHOWOLI O ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY - III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bb819d-51d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292353/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30 13:51
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00292353/01 z dnia 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00068302/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Suchowoli o oddział przedszkola
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty
elektronicznej - sekretariat@suchowola.pl lub zp@suchowola.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U z 2020r. poz.2452) oraz Rozporządzenia Ministra
Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020
r. poz. 2415).
Do połączenia z systemem używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się
przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez
Internet. Każdy wykonawca posiada w systemie dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania
oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z
zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z systemu
teleinformatycznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452):
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)
komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) miniportal.uzp.gov.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Za datę przekazania oferty, wniosku, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: .. formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców
powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”
Pozostałe wymagania i informacje zostały opisane w rozdziale I punkt 3 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w
rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samymdane osobowe podane przez
wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suchowoli o oddział przedszkola - II”.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a
także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcyzawarte w protokole postępowaniabędą przechowywane przez okres 4
lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się wzałączniku nr 9 do
SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel
określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu
innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim
dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej
wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z
udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane
osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu
w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w
treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w
postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta pod
treścią zawierającą dane osoby trzeciej - załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące
wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołuma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych
ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub
światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych
dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku
postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,
prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w
art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii
danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16
RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Suchowoli o oddział
przedszkola
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Stan „zero”
2. Konstrukcja parteru – roboty murowe
3. Strop nad parterem oraz elementy żelbetowe parteru
4. Dach
5. Stolarka okienna i drzwiowa na ścianach osłonowych
6. Elewacja i roboty zewnętrzne
7. Oblicowania ścian i sufitów
8. Podłogi i posadzki
9. Stolarka wewnętrzna
10. Instalacja elektryczna i teletechniczna
11. Instalacja sanitarna
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie
realizacji i odbioru określają:
- Projekt budowlany rozbudowy budynku szkoły podstawowej o oddział przedszkola,
- Przedmiar rozbudowy budynku szkoły podstawowej o oddział przedszkolny
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
- Projekt wykonawczy instalacji elektrycznej i technicznej
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych roboty elektryczne
- Przedmiar robót branża elektryczna
- projektowane postanowienia umowy –załącznik nr 4 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania
minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie
skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Dodatkowe informacje:
a) Zamawiający nie posiada i nie udostępnia innych elementów dokumentacji projektowej niż
zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W przypadku braku
przedmiaru na którąś z branż Wykonawca zobowiązany jest wycenić roboty budowlane w
oparciu o dokumentację projektową.
b) Projektuje się ściany fundamentowe grubości 25 (38) cm, murowane z elementów
betonowych grupy 1, kategorii I (bloczki betonowe), o fb = 20 Mpa, na zaprawie cementowej
klasy M 10 z dodatkiem plastyfikatora.
c) Kategoria robót „A”, na fragmentach oznaczonych na rysunkach konstrukcyjnych wykonać
ściany żelbetowe z betonu C20/25, zbrojone stalą klasy B500SP oraz B500A.
Projektuje się zwieńczenie ścian wieńcem żelbetowym, zbrojonym podłużnie prętami ze stali
B500SP i poprzecznie strzemionami ø6 ze stali B500A.
W przypadku rozbieżności zakresu dotyczącego branży konstrukcyjnej proszę o uwzględnianie
elementów konstrukcyjnych z rys technicznych konstrukcji oraz z opisu elementów
konstrukcyjnych.
d) Nieodłącznym zakresem dokumentacji projektowej jest ekspertyza ppoż. i postanowienie
komendy wojewódzkiej PSP. W dokumentacji projektowej przedszkola zostały uwzględnione
zapisy ekspertyzy ppoż. Zakres do wykonania dotyczy wyłącznie dobudowanego budynku
przedszkola.
e) Zamawiający nie posiada informacji na temat sieci uzbrojenia, urządzeń nadziemnych i
podziemnych, poza tymi uwzględnionymi na planie zagospodarowania.
f) Zabudowa grzejników wchodzi w zakres prac nowobudowanego budynku.
g) Zamawiający informuje, że ze względu na sytuację epidemiologiczną COVID – 19
rekomendowana jest wykładzina PVC winylowa i należy wykonać posadzkę pod wykładzinę,
zgodnie z opisem w dokumentacji.
h) Zakres prac w istniejącej szkole dotyczy wyłącznie dostosowania klatki schodowej i
bezpośredniego wejścia do nowobudowanego budynku, do warunków popż. określonych w
zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania dokumentacji.
i) Systemowe zabezpieczenia ścian odbojnicami wchodzą w zakres prac wyłącznie w
nowobudowanym budynku,
j) Podokienniki - klasyczna obróbka blacharska z blachy stalowo – cynkowej powlekanej,
k) W zakres prac wchodzą dostawa i montaż figur na elewacji. Będą to klasyczne kasetony
reklamowe z płyt przezroczystych mocowanych na podkonstrukcji. Podświetlane od wewnątrz.
l) W zakres prac nie wchodzi wykonanie nowych powierzchni utwardzonych, dojść do
projektowanego budynku.
m) Zakres robót nie zawiera wymiany stolarki okiennej w istniejącym budynku. W istniejącym
budynku należy ująć wyłącznie roboty niezbędne do spełnienia warunków ppoż. określonych w
odrębnej dokumentacji, w obrębie klatki schodowej i bezpośredniego wejścia do
nowobudowanego budynku.
n) Zgodnie z opracowaną dokumentacją w nowoprojektowanym budynku nie należy traktować
drzwi/okien jako oddymiające/napowietrzające.
o) Współczynnik termiczny (0,9 W/m2K)podany w dokumentacji obejmuje całą witrynę nie
rozdzielając elementów na drzwi i witrynę.
p) Kolory stolarki typowe z palety RAL nawiązujące do elewacji nowobudowanego budynku, do
uzgodnienia w trakcie wykonawstwa.
q) W zakres robót budowlanych branży elektrycznej, dział teletechnika wchodzą:
1) Instalacja poziomego okablowania strukturalnego zapewniającego możliwość transmisji
danych dla urządzeń sieciowych typu komputery, punkty dostępowe WiFi, itp. – w
pomieszczeniach biurowych, administracyjnych, salach dla dzieci oraz komunikacjach.
2) Lokalny Punkt Dystrybucyjny LPD – w pomieszczeniu pomocniczym na parterze
3) Okablowanie instalacji CCTV – wewnątrz projektowanej części rozbudowywanej budynku i na
zewnątrz (na elewacji) BEZ OSPRZĘTU.
4) Okablowanie systemu wideo domofonowego – w pomieszczeniach sal dla dzieci – BEZ
OSPRZĘTU.
5) Okablowanie instalacji systemu RCP – w korytarzu przy wiatrołapie na parterze budynku –
BEZ OSPRZĘTU.
6) Okablowanie instalacji systemu nagłośnienia – w salach dla dzieci i w korytarzu – BEZ
OSPRZĘTU.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych
lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2021-12-01

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2022-01-05

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2021-12-01