Zapytanie ofertowe n: Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2021 r.

Suchowola dnia 27.10.2021 r.

Znak sprawy ZP.271.8.2021

 

Burmistrz Suchowoli

jako Kierownik zamawiającego

z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola działając na podstawie art. 2 pkt. 1 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 18 maja 2021 r. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).

ZAPRASZA

w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych poniżej równowartości 30 tys. euro do złożenia oferty cenowej dotyczącej:

Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suchowola w 2021 r.

 (nazwa nadana zamówieniu)

  1. Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są zadania w szczególności polegające na:
  • Ważeniu odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag
  • Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/odpadów
  • Transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
  • Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
  1. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
  2. Odbiorze podlegają odpady o Kodzie odpadów 020104. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to 280,00 Mg

Folia rolnicza czarna, tunelowa, ogrodnicza – 63,728  Mg

Folia po balotach sianokiszonki – 156,968 Mg

Siatka i sznurek do owijania balotów – 30,296  Mg

Opakowania po nawozach – 16,044 Mg

Opakowania/worki typu Big Bag – 12,964 Mg

 

Powyższe masy są wartościami szacunkowymi wynikającymi ze złożonych przez rolników wniosków i mogą ulec zmianie, jednak nie powinny przekroczyć wartości 280 Mg

  1. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odbioru folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
  2. Ważenie odbieranych odpadów odbywać się będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu oraz przy obecności rolnika, przy czym spisany zostanie protokół odbioru odpadów.
  3. Protokół powinien w szczególności posiadać takie dane jak:
    a) Imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarczył odpady
    b) Adres, z którego pochodzą dostarczone odpady,
    c) Datę odbioru
    d) Wagę odbieranego odpadu
    e) Podpis właściciela/użytkownika
    f) Podpis wykonawcy
    g) Pieczęć firmową wykonawcy
  4. Załadunek, odbiór i pakowanie odpadów powinien nastąpić przy użyciu własnych maszyn i urządzeń do tego przystosowanych.
  5. Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów.
  6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnych etapach, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
  7. Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi pracami.
  8. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
  9. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczegółowych, niezbędnych do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
  10. Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.).
  11. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu: oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
  12. Po zakończeniu przedsięwzięcia Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego:
  • wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu Gminy Suchowola przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
  • wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  • zbiorcze sprawozdanie zawierające: adresy gospodarstw rolnych, z których dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag.
  • oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.).
  1. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie z ofertą cenową.
  2. Faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową wskazaną w ofercie cenowej.

 

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia:

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 31.05.2022 r.

Termin osiągnięcia efektu ekologicznego – 31.08.2022 r.

 

  1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

- cena 100 %, inne: ………… %

  1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
    a) Kopię dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w tym zakresie, w szczególności zezwolenie na zbieranie, transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
    b) Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w których jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji.
    c) Zeskanowaną ofertę wraz z dokumentami należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Suchowoli: sekretariat@suchowola.pl
  2. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail sekretariat@suchowola.pl na wzorze dołączonym do zaproszenia lub własnym wzorze.
    2) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Ofertę należy złożyć do dnia 05.11.2021 r. do godz. 9:00 na adres e-mail sekretariat@suchowola.pl

  1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.11.2021 r. o godz. 9:10 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola w pokoju nr 8.

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Piotr Kirejczyk – 857229402 (w sprawach przedmiotu zamówienia)

Marcin Skibicki – 857229403 (w sprawach procedury zamówienia)

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:
    1) Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym pocztą elektroniczną.
    2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.
    3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania oraz odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.

Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty i zapytania ofertowego

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:
    Strony zawartej umowy,
    termin zawarcia i obowiązywania umowy,
    przedmiot umowy,
    warunki płatności oraz wysokość wynagrodzenia,
    sankcje za niewywiązanie się z umowy.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2021-10-27

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2021-10-27

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2021-10-27