Zawiadomienie o wszczęciu postępowania BUD.6730.52.2023 z dnia 09.10.2023 r.

Suchowola, dnia 09 października 2023 r.

BUD.6730.52.2023

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego

Stosownie do art. 61 §4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775), Burmistrz Suchowoli zawiadamia, że na wniosek z dnia 05.10.2023 r. Gminy Suchowola Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną na działce nr geodezyjny 145/4 w obrębie Suchowola, gmina Suchowola.

W związku z tym zainteresowane strony mogą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Pl. Kościuszki 5, pok. nr 3 zapoznać się z wnioskiem oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia  i uwagi w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia. Wizytę należy uzgodnić telefonicznie (85 722 94 07).

Jednocześnie Burmistrz Suchowoli informuje, że w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 20. Zgodnie z art. 49 Kpa zawiadomienie stron o czynnościach tutejszego organu w w/w sprawie będą dokonywane w formie publicznego obwieszczenia poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Gminy Suchowola oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suchowola: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/

 

    Uwagi i zastrzeżenia należy składać na piśmie do Burmistrza Suchowoli z podaniem:

  1. Imienia i nazwiska lub jednostki organizacyjnej i adresu,
  2. Oznaczenia nieruchomości składającego uwagi i zastrzeżenia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Januszko

Data wytworzenia: 2023-10-09

Wprowadzający: Łukasz Januszko

Data modyfikacji: 2023-10-09

Opublikował: Łukasz Januszko

Data publikacji: 2023-10-09