Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6220.10.2023 z dnia 07.12.2023 r.
Suchowola, dnia 07 grudnia 2023 r.
BUD.6220.10.2023
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SUCHOWOLI
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775) oraz art. 73 ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094) zawiadamia się Strony, że Burmistrz Suchowoli prowadzi postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek z dnia 29.11.2023 r. Państwa Doroty i Piotra Januszkiewicz, Podostrówek 1/1, 16-150 Suchowola w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku inwentarskiego – obory do docelowej obsady 94,5 DJP z zapleczem technicznym i wewnętrznym zestawem zbiorników na gnojowicę oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, przy docelowej całkowitej obsadzie w gospodarstwie 114,5 DJP po rozbudowie na działce nr ewid. 18/6 w obrębie Podostrówek, gmina Suchowola.
Organem administracyjnym właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Suchowoli.
Wobec tego, zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094), Burmistrz Suchowoli pismami z dnia 07.12.2023 r. zwrócił się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokółce i PGW Wody Polskie w Augustowie o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ewentualnego zakresu raportu oddziaływania na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchowoli przy ulicy Plac Kościuszki 5, pokój 3, tel. (085) 722 94 07 w godz. od 8 – 15. Uwagi i wnioski można zgłaszać w terminie 14 dni od upływu terminu otrzymania zawiadomienia. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej; ustnie do protokołu; za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@suchowola.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).
Obwieszczenie zostało opublikowane w dniu 07.12.2023 r. Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej Urzędu Miejskiego w Suchowoli bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/ a także przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchowoli
Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 49 Kpa oraz z art. 74 ust. 3 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094), zawiadomienie stron o czynnościach tutejszego organu dokonują się w formie publicznego obwieszczenia poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Gminy Suchowola oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suchowola: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/
Michał Grzegorz Matyskiel
Burmistrz Suchowoli
Metryka strony