Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6730.1.2023 z dnia 24.01.2023 r.
Suchowola, dnia 24 stycznia 2023 r.
BUD.6730.1.2023
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2000), Burmistrz Suchowoli zawiadamia, że na wniosek z dnia 20.01.2023 r. Gminy Suchowola Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji fotowoltaicznej Suchowola o mocy do 8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną tj. montażem urządzeń do przetwarzania energii, budowie doziemnych instalacji elektrycznych, 8 kontenerowych stacji transformatorowych i rozdzielnic elektrycznych wraz z zabezpieczeniami na działce nr geod. 1258 obręb Suchowola, gmina Suchowola.
Zgodnie z art. 10 § 1 Kpa zainteresowani mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchowoli przy ulicy Plac Kościuszki 5, pokój 3, tel. (085) 7229407 w godz. od 8 – 15. Uwagi i wnioski można zgłaszać w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia. Brak zajęcia stanowiska w powyższej sprawie w wyznaczonym terminie nie wstrzymuje biegu postępowania administracyjnego.
POUCZENIE
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.) zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Obwieszczenie dnia 24 stycznia 2023 r. zostanie umieszczone:
- Na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Suchowoli Pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola pok. 3 w godzinach 800 – 1500
- Na stronach internetowych Urzędu Miasta: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/
- Na Tablicy ogłoszeń sołectw Suchowola
Metryka strony