Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego Nr BI.ZUZ.1.4210.1.26.2.2022.JK z dnia 12 lipca 2022 r.
Augustów, dnia 12 lipca 2022 r.
BI.ZUZ.1.4210.1.26.2.2022.JK
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) w związku z art. 401 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 2233 z późn. zm.) Dyrektor Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie w Augustowie
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych - rowów drogowych wraz z wykonaniem przepustów oraz rurociągów w ich ciągu, wykonanie zbiornika retencyjno – infiltracyjnego, wykonanie zbiornika zastępczego dla płazów, wykonanie wylotów kanalizacji deszczowej, likwidację urządzeń wodnych – likwidacja rowów drogowych wraz z przepustami w ich ciągu oraz likwidacja wylotów ścieków przykrawędziowych, usługę wodną polegającą na odprowadzeniu wód opadowych i roztopowych w ramach zadania pt. „Projekt i budowa obwodnicy Sztabina w ciągu drogi krajowej nr 8”. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. o nr geod. 131/1, 130/1, 128/1, 127/1, 539/1, 87/3, 536, 90/1, 90/2, obręb Horodnianka, gmina Suchowola, dz. o nr geod. 391, 145/3, 383/1, 112, 85/2, 85/3, 85/1, 113/1, 1/2, 1/3, 1/1, obręb Dormuraty, gmina Suchowola, dz. o nr geod. 751/3, 752/3, 753/3, 754/1, 755/1, 756/1, 721/5, 722/5, 723/5, 724/5, 726/3, 727/3, 724/3, 726/2, 728/3, 727/2, 725/1, 724/2, 723/2, 728/2, 729/2, 729/3, 730/2, 730/3, 731/2, 732/2, 733/1, 733/2,735/2, 735/3, 797/1, 703/3, 705/1, 706/1, 707/1, 708/5, 708/3, 709/1, 710/1, 710/3, 710/2, 72/1, 67/3, 67/5, 66/10, 66/8, 66/5, 66/4, 813/1, 67/7, 67/6, 66/9, 811/1, 60/21, 60/20, 60/19, 60/18, 807/4, 46/1, 47/,1, 47/2, 46/3, 49/2, 1156/3, 1156/1, 39/1, 39/3, 38/3, 38/1, 1155/3, 1155/1, 36/3, 36/1, 35/3, 35/1, 1154/3, 1154/1, 17/4, 17/3, 16/4, 16/3, 50/12, 1161/2, 807/3, 1152/1, 1152/2, 15/11, 15/10, 1164/1, 15/8, 14/12, 13/5, 801/3, obręb Sztabin, gmina Sztabin, dz. o nr geod. 157/3, 73/5, 176, obręb Kamień, gmina Sztabin, dz. o nr geod. 29/7, 29/6, 36/21, 36/22, 36/23, 36/26, 36/25, 36/20, 36/2, obręb Krasnoborki, gm. Sztabin.”
Jednocześnie, mając na uwadze normę prawną odtwarzaną z art. 10 § 1 Kpa, w celu zapewnienia stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i zgłaszania ewentualnych uwag w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Akta sprawy dostępne są w Zarządzie Zlewni w Augustowie, z siedzibą przy ul. 29 Listopada 5, 16-300 Augustów, w Dziale Zgód Wodnoprawnych, w godz. 830 – 1430. Sprawę prowadzi Joanna Kondracka (tel. 87 643 66 78).
Ponadto informuję, że po upływie ww. terminu, w przypadku braku zgłoszenia przez strony uwag i ewentualnych uzupełnień do akt sprawy, przedmiotowe postępowanie administracyjne zostanie zakończone decyzją, wydaną na podstawie złożonego wniosku i materiałów zgromadzonych przez organ.
Na podstawie art. 36 § 1 Kpa zawiadamiam, iż nie jest możliwe załatwienie sprawy
w terminie określonym w art. 35 Kpa ze względu na skomplikowany charakter sprawy.
Rozstrzygnięcie w sprawie zostanie wydane w terminie do dnia 17.08.2022 r.
Jednocześnie informuję, że zawiadomienie o wydaniu decyzji nastąpi w formie publicznego obwieszczenia przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie (https://wodypolskie.bip.gov.pl/).
Metryka strony