Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6220.15.2022 z dnia 29.11.2022 r.

Suchowola, dnia 29 listopada 2022 r.

BUD.6220.15.2022

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SUCHOWOLI

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 735) oraz art. 73 ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029) zawiadamia się Strony, że Burmistrz Suchowoli prowadzi postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek z dnia 25.11.2022 r. Gminy Suchowola, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 131059B od drogi krajowej nr 8-granica gminy Dąbrowa Białostocka. Wobec tego, zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029), Burmistrz Suchowoli pismami z dnia 29.11.2022 r. zwrócił się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokółce i PGW Wody Polskie w Augustowie o wydanie opinii, co do potrzeby  przeprowadzenia  oceny oddziaływania na środowisko i ewentualnego zakresu raportu oddziaływania na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 49 Kpa oraz z art. 74 ust. 3 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029), zawiadomienie stron o czynnościach tutejszego organu dokonują się w formie publicznego obwieszczenia poprzez zamieszczenie na tablicy ogłoszeń Gminy Suchowola oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suchowola: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/

Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchowoli przy ulicy Plac Kościuszki 5, pokój 3, tel. (085) 7229407 w godz. od 8 – 15. Uwagi i wnioski można zgłaszać w terminie 14 dni od upływu terminu otrzymania zawiadomienia. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej; ustnie do protokołu; za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@suchowola.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Januszko

Data wytworzenia: 2022-11-29

Wprowadzający: Łukasz Januszko

Data modyfikacji: 2022-11-29

Opublikował: Łukasz Januszko

Data publikacji: 2022-11-29