Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6220.2.2021 z dnia 23 marca 2021 r.
Suchowola, dnia 23 marca 2021 r.
BUD.6220.2.2021
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SUCHOWOLI
Na podstawie art. 10 §1, art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2020 r. poz. 256) oraz art. 73 ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r., poz. 247) zawiadamia się Strony, że Burmistrz Suchowoli prowadzi postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek z dnia 01.03.2021 r. Pana Romualda Klepackiego zam. Piątak 1, 16-150 Suchowola w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie zestawu zbiornikowego, naziemnych zbiorników na gaz płynny o pojemności 2x6400 l o zbiornik naziemny o pojemności 1x6400 l wraz z instalacją zbiornikową w miejscowości Piątak na działce ewid. 46 obrębie Piątak, gmina Suchowola.
Planowana inwestycja zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 26 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019 r., poz.1839) kwalifikuje się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko (II grupa) § 3 ust. 1 pkt. 37.
Wobec tego, zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz o ocenach oddziaływania na (Dz. U. z 2021 r., poz. 247), Burmistrz Suchowoli pismami z dnia 19.03.2021 r. zwrócił się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokółce i PGW Wody Polskie w Augustowie o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko i ewentualnego zakresu raportu oddziaływania na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suchowoli przy ulicy Plac Kościuszki 5, pokój 3, w godz. od 8 – 15. Niezbędną wizytę należy uzgodnić telefonicznie (85 722 94 07). Uwagi i wnioski można zgłaszać w terminie 14 dni od upływu terminu otrzymania zawiadomienia. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej; ustnie do protokołu; za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@suchowola.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).
Burmistrz Suchowoli
Michał Grzegorz Matyskiel
Metryka strony