Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6220.1.2024 z dnia 06.02.2024 r.

Suchowola, dnia 06 lutego 2024 r.

BUD.6220.1.2024

OBWIESZCZENIE

Zawiadomienie o zebranych dowodach i materiałach sprawy
przed wydaniem decyzji

Stosownie do art. 10 §1 i art. 49 kodeksu postępowania administracyjnego ( t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 ), mając na uwadze art. 74 ust. 3 i art. 74 ust. 3f ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1094), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu wszczętym na wniosek Gminy Suchowola, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego przebudowie drogi gminnej Nr 103462B i Nr 131034B/Połomin - gr. gminy droga - o długości 2,0 km

zawiadamia się

o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań w sprawie w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.

Z aktami postępowania można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Suchowoli w pokoju nr 3, tel. 85 7229407

Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w dniu 06 lutego 2024 r. na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suchowoli  bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/ a także przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchowoli przy ulicy Plac Kościuszki 5.

Michał Grzegorz Matyskiel

Burmistrz Suchowoli

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Januszko

Data wytworzenia: 2024-02-06

Wprowadzający: Łukasz Januszko

Data modyfikacji: 2024-02-06

Opublikował: Łukasz Januszko

Data publikacji: 2024-02-06