Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6730.25.2024 z dnia 16.05.2024 r.

                        Suchowola, dnia 16 maja 2024 r.

 BUD.6730.25.2024 

O B W I E S Z C Z E N I E / ZAWIADOMIENIE

 BURMISTRZA SUCHOWOLI

            Na podstawie art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023., poz. 977 ze zm.) oraz art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775 ze zm.), w związku z nieuregulowanym stanem prawnym nieruchomości stron postępowania (dotyczy działki ew. nr 161/1, położonej w obrębie Domuraty, gmina Suchowola)

zawiadamia się strony postępowania, że na wniosek z dnia 06.05.2024 r.

złożony przez:

Pana Dawida Puchlika zam. Domuraty 18, 16-150 Suchowola

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia budowlanego dotyczącego:

budowie płyty żelbetonowej pod silos zbożowy i podajnik ślimakowy działce nr ewid. 162/1 obręb Domuraty, gmina Suchowola”

Na podstawie art. art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023., poz. 977 ze zm.) informuje się, że zawiadomienia o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej dotyczących przedmiotowego postępowania, będą dokonywane również w formie, o której mowa w art. 49 § 1 Kpa, tj. w formie publicznego obwieszczenia umieszczonego na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchowoli, przez udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz zamieszczenie informacji na Tablicy ogłoszeń wsi Domuraty.

Stosownie do treści art. 73 Kpa strony postępowania mogą w terminie 7 dni od dnia doręczenia obwieszczenia (Zgodnie z art. 49 § 2 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.  Z aktami ww. sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, pokój nr 3.

            Uwagi i zastrzeżenia należy składać na piśmie do Burmistrza Suchowoli z podaniem:

  1. Imienia i nazwiska lub jednostki organizacyjnej i adresu,
  2. Oznaczenia nieruchomości składającego uwagi i zastrzeżenia

Tutejszy organ  informuje, że zgodnie z art. 41 § 1 i 2 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Informuje się ponadto, iż zgodnie z art. 22 ust.2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.) właściciele gruntów są obowiązani zgłosić terenowym organom administracji państwowej wszelkie zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków w terminie 30 dni licząc od dnia powstania tych zmian.

Burmistrz Suchowoli

Michał Grzegorz Matyskiel

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Januszko

Data wytworzenia: 2024-05-16

Wprowadzający: Łukasz Januszko

Data modyfikacji: 2024-05-16

Opublikował: Łukasz Januszko

Data publikacji: 2024-05-16