Protokół z otwarcia ofert na: Przebudowę, nadbudowę i rozbudowę istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego”

Nr zamówienia ZP.271.4.2017

 

Protokół

z sesji otwarcia ofert w dniu 21 kwietnia 2017 r. o godz. 10:10 w pokoju nr 8 w Urzędzie Miejskim w Suchowoli.

Dotyczy: Postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - Art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP na: Przebudowę, nadbudowę i rozbudowę istniejącego budynku przystanku autobusowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Centrum trzech kultur z obsługą ruchu turystycznego”

Ogłoszenie nr 53496 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Przewodniczący komisji przetargowej powitał obecnych na sesji otwarcia, następnie podał kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 1583312,00 zł. brutto, termin wykonania zamówienia: 30.11.2017 r., okres gwarancji: (na roboty budowlane 72 miesiące, na instalacje solarne i wyposażenie kotłowni 72 miesiące) oraz warunki płatności: Płatność z tytułu wykonania zamówienia określonego umową, realizowana będzie fakturą końcową. Zamawiający ma obowiązek zapłaty za fakturę w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi.

Komisja w składzie:

1) Przewodniczący – Jan Lola

2) Sekretarz – Marcin Skibicki

3) Członek – Tadeusz Toczyłowski

Stwierdziła, że wpłynęła 1 oferta przed upływem terminu określonego w dokumentacji przetargowej. Sprawdziła stan koperty przed jej otwarciem, dokonała otwarcia ofert:

Nazwy i adresy Wykonawców oraz oferowane ceny i terminy płatności za fakturę:

Oferta Nr 1    P.H.U. Antoni Rutkowski

                        ul. Sobolewska 4A

                        15-560 Białystok

Oferowana cena brutto: 1889000,00 zł

Okres gwarancji na roboty budowlane: 72 miesiące

Okres gwarancji na instalacje solarne i wyposażenie kotłowni: 72 miesiące

Doświadczenie personelu kluczowego: 30 lat                     

Na tym protokół zakończono i podpisano:

  1. …………………………………
  2. …………………………………
  3. …………………………………

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2017-04-21

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2017-04-21