Ogłoszenie o zamówieniu na: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE SUCHOWOLA - I

Suchowola, dnia 11 kwietnia 2022 r.

 

Zamawiający:

Gmina Suchowola

Plac Kościuszki 5

16-150 Suchowola

REGON: 050659131

NIP:   545-18-13-529

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Dotyczy: przebudowa dróg gminnych w obszarze wiejskim oraz zabudowie kolonijnej w gminie Suchowola - 1; nr ref.: ZP.271.7.2022

                Zamawiający, mając na względzie treść art. 222 ust 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert:

  1. Termin składania ofert upłynął w dniu 11 kwietnia 2022 r. godz. 9:30, otwarcie nastąpiło 11kwietnia 2022 r. godz. 10:30.
  2. Zamawiający uprzednio zamieścił informację oraz podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.:

5 099 934,00 zł brutto – pięć milionów dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset trzydzieści cztery złote

Część 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 131016B na odcinku Kol. Dryga – granica gminy – Nowe Stojło – 1502094,00 zł

Część 2 – Przebudowa drogi gminnej Nr 131505B na odcinku Chodorówka Stara – Kol. Dryga – 947812,00 zł

Część 3 – Przebudowa drogo gminnej Nr 131163B na odcinku od drogi krajowej Nr 8 do wsi Kiersnówka – 1574276,00 zł

Część 4 – Przebudowa drogi gminnej Nr 131031B we wsi Sucha Góra – 651334,00 zł

Część 5 – Przebudowa drogi gminnej w m. kol. Dryga na działce 276 w km. 0+000-0+797,50 o łącznej długości 0,7975km – 424418,00 zł

  1. Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:

 

Numer oferty

Wykonawca

nazwa (firma)  i adres

Cena ofertowa

1.

Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe „UNIDROG” Sp. z o.o., ul. Robotnicza 4, 19-203 Grajewo

 

Część 1 – 1717641,86 zł

Część 2 – 1107960,43 zł

Część 3 – Brak oferty

Część 4 – 431955,85 zł

Część 5 – 506240,76 zł

 

Okres gwarancji: 84 miesięcy na wszystkie złożone części zamówienia

3.

STRABAG Sp. z o.o.

Ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków

Część 1 – 2267057,01 zł

Część 2 – 1438486,75 zł

Część 3 – 2663581,43 zł

Część 4 – 584295,71 zł

Część 5 – 651762,19 zł

 

Okres gwarancji: 84 miesięcy na wszystkie złożone części zamówienia

5.

P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk, ul. Małyszówka Kolonia 33, 16-200 Dąbrowa Białostocka

Część 1 – 1516254,00 zł

Część 2 – 936704,04 zł

Część 3 – 1816230,45 zł

Część 4 – 399980,01 zł

Część 5 – 455000,37 zł

 

Okres gwarancji: 84 miesięcy na wszystkie złożone części zamówienia

7.

EKODROM SP. z o.o., ul. Mirabelki 25, 16-300 Augustów

Część 1 – 2206326,03 zł

Część 2 – 1411666,82 zł

Część 3 – 2674805,28 zł

Część 4 – 558829,26 zł

Część 5 – 692003,41 zł

 

Okres gwarancji: 84 miesięcy na wszystkie złożone części zamówienia

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE SUCHOWOLA - I


SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857229400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W OBSZARZE WIEJSKIM ORAZ ZABUDOWIE KOLONIJNEJ W GMINIE
SUCHOWOLA - I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da27e5a6-ac0e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098398/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25 10:22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008663/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 131163B na odcinku od DK nr 8 do wsi Kiersnówka
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 131031B we wsi Sucha Góra
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 103505 B Chodorówka Stara - Kol. Dryga
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 131016B Kol. Dryga - Nowe Stojło

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej na działce geodezyjnej nr 286 obręb Dryga
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
Dla sprawnego przepływu informacji Zamawiający zaleca aby przesyłana korespondencja była kierowana również na pocztę
elektroniczną - sekretariat@suchowola.pl lub zp@suchowola.pl.
Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej –za pośrednictwem systemu teleinformatycznego,
dostępnego na stronie internetowej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej
(sekretariat@suchowola.pl). Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się za pośrednictwem mini portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl), przy pomocy
dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionych na mini portalu.

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-11 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku" dostępnego na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-10

Pozostała część ogłoszenia w załącznikach.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2022-03-25

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2022-05-09

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2022-03-25