Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6730.10.2017 z dnia 22 lutego 2017 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego

Suchowola, dnia 22 lutego 2017 r.

BUD.6730.10.2017

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SUCHOWOLI

o wszczęciu postępowania administracyjnego

Stosownie do art. 61 §4 i art. 10 §1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 23), Burmistrz Suchowoli zawiadamia, że na wniosek Muzułmańskiego Związku Religijnego w Rzeczypospolitej Polskiej ul. Piastowska 13F, 15-207 Białystok z dnia 06.02.2017 r. (uzupełnionego 20.02.2017 r.) zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania części istniejącego budynku mieszkalnego na usługi sakralne na parterze budynku, polegające na zlokalizowaniu sali modlitwy służącej lokalnej społeczności i usługi kulturalne, polegające na zlokalizowaniu na piętrze budynku sal wystawowych na działce o nr geod. 366 w obrębie Suchowola.

W związku z tym zainteresowane strony mogą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Pl. Kościuszki 5, pok. nr 3 zapoznać się z wnioskiem oraz zgłosić ewentualne zastrzeżenia i uwagi w terminie 14 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Uwagi i zastrzeżenia należy składać na piśmie do Burmistrza Suchowoli z podaniem:

1. Imienia i nazwiska lub jednostki organizacyjnej i adresu,

2. Oznaczenia nieruchomości składającego uwagi i zastrzeżenia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Tadeusz Toczyłowski

Wprowadzający: Krzysztof Niedźwiecki

Data modyfikacji: 2017-02-23

Opublikował: Krzysztof Niedźwiecki

Data publikacji: 2017-02-23