Ogłoszenie Nr 135/2023 o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 24 października 2023 r. - Referent do spraw księgowości budżetowej

OGŁOSZENIE NR 135/2023
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Z DNIA 24 PAŹDZIERNIKA 2023 R.

I. Burmistrz Suchowoli ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

1) Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Suchowoli Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola

2) Nazwa stanowiska urzędniczego: Referent do spraw księgowości budżetowej

3) Referat: Finansowy

4) Wymiar etatu: pełny etat

5) Wynagrodzenie: według obowiązujących przepisów

II. Wymagania niezbędne:

1) posiadanie obywatelstwa polskiego,

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5) nieposzlakowana opinia,

6) wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub średnie ekonomiczne,

7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

III. Wymagania dodatkowe:

1) co najmniej 6 - miesięczny okres pracy lub odbyty staż w administracji samorządowej lub rządowej,

2) znajomość i umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,

3) umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych (Word – edytor tekstów, Exell– arkusz kalkulacyjny, program księgowo – budżetowy),

4) znajomość zasad księgowości budżetowej, plan kont i klasyfikacji budżetowej,

5) umiejętność pracy w zespole,

6) dokładność, operatywność, umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość nawiązywania kontaktów, łatwość podejmowania decyzji, odporność na stres.

 

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno – rachunkowym (wstępna kontrola).

2. Stała kontrola i nadzór nad zgodnością wydatków budżetowych z planem finansowym.

3. Przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych i dokumentowanie na piśmie.

4. Terminowe przekazywanie środków na wydatki dla jednostek budżetowych oraz dotacji zgodnie z planem finansowym Gminy obowiązującym w danym roku budżetowym.

5. Miesięczne rozliczanie wszystkich jednostek budżetowych z przekazanych środków budżetowych na wydatki ze sprawozdaniami budżetowymi z wykonania wydatków.

6. Dokonywanie rozliczeń wszystkich udzielonych dotacji z budżetu gminy zgodnie zapisami umów i przepisami ustawy o finansach publicznych i przedstawienie ich do zatwierdzenia Burmistrzowi.

7. Dokonywanie rozliczeń wszystkich otrzymanych dotacji przez Gminę, zgodnie z zapisami umów i przepisami ustawy o finansach publicznych oraz terminowe dokonywanie zwrotów niewykorzystanych środków.

8. Terminowa obsługa rat kapitałowych i odsetek od zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę.

9. Rozliczanie okresowe (miesięczne) dochodów budżetowych przekazanych przez jednostki budżetowe do budżetu Gminy.

10. Dokonywanie czynności kontrolnych w ramach powierzonych obowiązków.

11. Merytoryczna i finansowa kontrola wyciągów bankowych z rachunku podstawowego Gminy.

12. Przygotowywanie załączników do rocznego sprawozdania z wykonania budżetu Gminy i uczestnictwo w jego sporządzaniu.

13. Coroczne dokonywanie inwentaryzacji należności i zobowiązań metodą porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i metodą uzgadniania sald.

14. Prowadzenie księgowości analitycznej i systematycznej dla Gminy jako organu, zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i rozporządzeniu Ministra Finansów.

15. Dekretowanie dowodów księgowych i sporządzanie poleceń księgowych.

16. Rozliczenie i ewidencja dotacji celowych z Krajowego Biura Wyborczego, Urzędu Województwa Podlaskiego.

17. Prowadzenie ewidencji w zakresie wydatków inwestycyjnych.

18. Sporządzanie i wysyłanie pism o potwierdzenie salda.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) kserokopie świadectw pracy,

4) kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1),

7) Kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),

8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (wzór – załącznik nr 2),

9) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią, o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór – załącznik nr 2),

10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuję się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,

Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty wymagane ustawowo będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie. (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, natomiast ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.

VI. Warunki pracy na stanowisku:

Zatrudnienie w ramach umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca w pozycji siedzącej w systemie jednozmianowym, wewnątrz budynku przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Pracownik użytkuje sprzęt biurowy, w szczególności komputer, drukarkę, kserokopiarkę, faks, telefon. Możliwe narażenie na obciążenie mięśniowo – szkieletowe i statyczne mięśni.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 13 listopada 2023 roku do godz.11.00 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata  na adres: Urząd Miejski w Suchowoli Plac Kościuszki 5 16-150 Suchowola (sekretariat, pokój nr 5) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze referenta do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Miejskim w Suchowoli”.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy rekrutacyjnej.

Urząd Miejski w Suchowoli nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 6 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą zniszczone.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Miejskim w Suchowoli Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 085 7229 400 lub 085 7229 406.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Suchowoli Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru.

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: UM Suchowola

Data wytworzenia: 2023-10-24

Wprowadzający: Krzysztof Niedźwiecki

Data modyfikacji: 2023-10-24

Opublikował: Krzysztof Niedźwiecki

Data publikacji: 2023-10-24