Zapytanie ofertowe na: Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego do zasilania oczyszczalni ścieków w miejscowości Jatwieź Duża

Znak sprawy ZP.271.17.2020                                                    

Suchowola dnia 22.11.2020 r.

 

 

Burmistrz Suchowoli

jako Kierownik zamawiającego

z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

ZAPRASZA

do składania ofert w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych poniżej równowartości 30 tys. euro na:

Dostawę i montaż agregatu prądotwórczego do zasilania oczyszczalni ścieków w miejscowości Jatwieź Duża

(nazwa nadana zamówieniu)

  1. Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*
  2. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Zadanie jest współfinansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Tytuł projektu: „Budowa sieci wodociągowej nie będącej siecią magistralną w Suchowoli oraz wyposażenie oczyszczalni ścieków komunalnych w Jatwiezi Dużej w agregat do zasilania urządzeń oczyszczalni”

1) Kompletny montaż agregatu prądotwórczego, tak aby w przerwie dostawy zasilania sieciowego, agregat automatycznie zasilał oczyszczalnie ścieków w Jatwiezi Dużej, w sposób bezpieczny i zgodny z obowiązującymi normami.

2) Pochodzący z bieżącej produkcji, posiadający znak CE (nie China Eksport) wyprodukowany na terytorium Unii Europejskiej. Silnik i prądownica wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej. Data produkcji nie później niż 2019r.

3) Wymagane jest aby agregat był wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami

  • 2006/42/CE Bezpieczeństwo maszyn.
  • Kompatybilność elektromagnetyczna 2014/30/UE.
  • 2014/35/UE sprzętu elektrycznego przewidzianego do stosowania w określonych granicach napięcia
  • 2000/14/WE Poziom hałasu. Emisja hałasu na zewnątrz urządzenia. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2005/88/WE)
  • Emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych 97/68/WE. (ze zmianami wprowadzonymi przez 2012/46/EU)
  • EN 12100, EN 13857, EN 60204

4) Ogólne warunki:

- Odporność na warunki atmosferyczne (agregat będzie posadowiony na stałe na podwórku).

- Agregat w wersji obudowanej, wyciszony. Stopień ochrony IP zgodnie z ISO 8528-13:2016

- Wysoka jakość obudowy - obudowa z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo, malowana wielowarstwowo lub równoważne 

- Drzwi zapewniające swobodny dostęp serwisowy. Drzwi zamykane na klucz.

- Wewnętrzny wlew paliwa.

- Zewnętrzny przycisk zatrzymania awaryjnego stop

- Stalowy tłumik dźwięków instalowany wewnątrz obudowy, uchylana pokrywa na wylocie wyrzutu spalin.

5) Parametry:

  1. a) Agregat:

- Dopuszczalny poziom ciśnienia akustycznego nie przekraczający – 66 dBA

- Moc znamionowa agregatu  – 42kVA  (33kW)

-  maksymalna agregatu  – 50kVA  (40 kW)

- Napięcie – 400/230 V

- Częstotliwość – 50Hz

- Wymagany zbiornik paliwa zapewniający 24 godziny ciągłej pracy przy 75% obciążenia znamionowego.

  1. b) Silnik:

Filtr powietrza suchy

Silnik chłodzony cieczą lub równoważny

Prędkość obrotowa – 1500 r.p.m.

4 cylindrowy z bezpośrednim wtryskiem

Silnik diesla o mocy PRP nie mniejszej niż – 37kW

  1. c) Prądnica:

Prądnica  wyprodukowana zgodnie z dyrektywami i standardami: 2004/108/EC EMC, 2006/95/EC, 2006/42/EC, EN 61000-6-1, EN 61000-6-2, EN 61000-6-4, EN ISO 12100-1, EN ISO 12100-2, EN ISO 14121-1, EN 60034-1, BS ISO 8528-3, BS 5000-3

Wyposażona w automatyczną regulację napięcia

Obudowa (wg IEC-34-5) - IP23

Złącze – elastyczny dysk

Klasa izolacji – H

6) Wyposażenie:

- Pojemnościowy czujnik poziomu paliwa

- Wymagana wanna retencyjna w celu ochrony przed wyciekami. Zabezpieczająca przed wyciekami paliwa, oleju i płynu chłodzącego.

- Korek spustowy zbiornika i w wannie retencyjnej

- Układ elektryczny 12V

- Wymagane jest, aby sterownik był z komunikatami w języku polskim, pozwalający na kontrolę parametrów agregatu (napięć , prądów, mocy , częstotliwości , cosɸ , napięcia ładowania akumulatora, ilość paliwa w zbiorniku , czasu pracy agregatu , parametrów silnika)

- Panel sterownika z graficznymi ikonkami zapewniający łatwą obsługę i szybką identyfikację stanów pracy urządzenia. Identyfikacja alarmów dotyczących działania baterii, pracy alternatora, poziomu paliwa, ciśnienia oleju, temperatury silnika.

- Szafa elektryczna/automatyki agregatu zbudowana według obowiązujących norm i standardów.

- Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora

- Układ automatycznego SZR 80A

- Dla pełnego wsparcia zalecane jest aby producent agregatu posiadał w Polsce  własny oddział, serwis oraz magazyn części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych

- Element wykonawczy - przełącznik z napędem silnikowym

- Blokada elektryczna i mechaniczna

- Możliwość zdalnego przesyłu informacji po włożeniu karty SIM do sterownika

- Możliwość odchylenia +/- 10 przy zachowaniu sprawnej pracy oczyszczalni ścieków

- Zamawiający wymaga sporządzenia ,,Instrukcji współpracy agregatu prądotwórczego z siecią energetyczną", uzgodnionej z PGE i zatwierdzonej przez Zamawiającego

- Dostarczenie karty katalogowej lub opisu agregatu wraz z ofertą.

- Instruktaż dla 2 – 3 osób (przedstawicieli Zamawiającego) w zakresie obsługiwania i uruchamiania dostarczonego przedmiotu umowy

- Dostarczenie agregatu prądotwórczego wraz z kompletną dokumentacją techniczną, jego rozładunek i ustawienie we wcześniej przygotowanym przez Wykonawcę miejscu

- Utwardzenie podłoża pod agregatem kostką brukową na podsypce piaskowo-cementowej,

Klasyfikacja zamówienia wg CPV: 31122000-7 – Jednostki prądotwórcze

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozstrzygnięci postępowania bez wyboru żadnej oferty.

 

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia:

22.12.2020 r.

 

  1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

Cena 60 %,

Okres gwarancji 30%,

Serwis 10%

 

Cena ofertowa – C

 

 

                   cena oferowana minimalna brutto

cena = ------------------------------------------------------------- x 60 pkt

                  cena badanej kolejno oferty - brutto

 

 

Okres gwarancji – G

 

Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

L.p.

Udzielona gwarancja na roboty budowlane w miesiącach

Ilość punktów

1

24 miesięcy (wymagane)

0

2

36 miesiące

15

3

48 miesięcy

30

 

Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.

W przypadku podania przez Wykonawcę w formularzu oferty krótszego niż wymagany okresu gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesięczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.

Jeżeli Wykonawca przedstawi okres gwarancji inny niż punktowane okresy gwarancji wymienione w tabeli, to punkty będą przyznane za osiągnięcie pułapu punktowanych liczby miesięcy, tj. np. za 35 miesięcy Wykonawca otrzyma 0 punktów, a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres 48 miesiąc, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji zgodnie ze złożoną ofertą.

 

Czas oczekiwania na serwis - S

Przyjmuje się, że punkty w tym kryterium będą przyznawane następująco:

Rozpoczęcie prac serwisowych w ciągu 2 dni od zgłoszenia – 10 pkt

Rozpoczęcie prac serwisowych w ciągu 4 dni od zgłoszenia – 5 pkt

Rozpoczęcie prac serwisowych po upływie 4 dni od zgłoszenia 0 pkt

Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty czasu reakcji, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) dłuższy niż 4 dniowy czas reakcji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzględniony w umowie.

Jeżeli Wykonawca przedstawi czas reakcji inny niż punktowane czasy reakcji, to punkty będą przyznane za osiągnięcie pułapu punktowanych liczby dni, tj. np. za 3 dni Wykonawca otrzyma 5 punktów, a do umowy zostanie przyjęty czas reakcji zgodnie ze złożoną ofertą.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas reakcji krótszy niż 2 dni, Zamawiający do oceny ofert przyjmie czas 2 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjęty czas reakcji zgodnie ze złożoną ofertą.

Łączna ocena oferty:

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki postawione w niniejszej SIWZ oraz uzyska łącznie największą ilość punktów (W) za sumę wszystkich kryteriów wg wzoru (tj. najwyższą wartość wskaźnika W):

W = C + G + S

gdzie:

W – wskaźnik oceny oferty

C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena ofertowa”,

G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”,

S – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Czas oczekiwania na serwis”

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

 

Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:

  • Kierownik Budowy

Wymagana liczba osób: 1.

Uprawnienia budowlane: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Doświadczenie zawodowe: minimum 12 miesięcy doświadczenia zawodowego przy realizacji zadań obejmujących swoim zakresem budowę / przebudowę / rozbudowę / remont instalacji elektrycznych na stanowisku: Kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

  1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub

2) została złożona przez podmiot:

  1. a) niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub
  2. b) powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub osobami, o których mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (zwaną dalej ustawą)

3) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

  1. Oferta nie podlega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy, jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez zamawiającego wykonawcy.
  2. Oferta dodatkowa podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1) zawiera cenę lub koszt wyższe niż w złożonej ofercie lub

2) została złożona po terminie składania ofert dodatkowych określonym przez zamawiającego w wezwaniu do złożenia tych ofert.

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
    1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona PLN.
    2. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
    3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.
    4. Stawka podatku VAT określa się zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i będzie ona zmieniana w przypadku urzędowej zmiany w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku zmiany stawki podatku VAT konsekwencje z tym związane zostaną uwzględnione przy rozliczeniu.
    5. Cena wymieniona w formularzu OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA jest ceną ryczałtową.
    6. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty.

 

  1. Opis sposobu przygotowania oferty:
    1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Ofertę składa się w formie pisemnej. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej na adres sekretariat@suchowola.pl
    3. Ofertę sporządza się w języku polskim. Dla zapewnienia czytelności oferta powinna zostać wypełniona drukiem maszynowym lub czytelnym pismem ręcznym. Oferta może mieć również postać wydruku komputerowego.
    4. Zaleca się, aby oferta wraz z załączonymi do oferty dokumentami była zszyta lub spięta i posiadała ponumerowane strony. Wszelkie poprawki w tekście oferty zaleca się, aby były parafowane własnoręcznie przez osobę podpisująca ofertę.
    5. Ofertę stanowi załączony do zaproszenia wypełniony druk „FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 1” wraz z załączonymi wymaganymi dokumentami, oraz drukami sporządzonymi przez Zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść winna być zgodna z formularzami załączonymi do zaproszenia.
    6. Ofertę (formularz ofertowy wraz z załącznikami) muszą podpisać osoby uprawnione, które zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz treścią odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji, mogą skutecznie składać oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Ofertę może podpisać pełnomocnik Wykonawcy, jeżeli do oferty zostanie załączone pełnomocnictwo ogólne lub szczególne dotyczące niniejszego postępowania.

Podpisy złożone przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną.

  1. Załączone do oferty dokumenty muszą być przedłożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu (nie dotyczy pełnomocnictwa)
  2. Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
  3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
  4. Do oferty należy dołączyć kartę katalogową lub opisu agregatu, tak aby można było stwierdzić jego zgodność z wymogami Zamawiającego.

 

  1. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Ofertę należy złożyć do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, Sekretariat lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@suchowola.pl

 

  1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30.11.2020 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. Nr 8

 

  1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Marcin Skibicki tel. (85)7229403, zp@suchowola.pl

 

  1. Informacje dotyczące zawierania umowy:

Umowa zostanie zawarta tyko z jednym Wykonawcą, tym który złożył najkorzystniejszą ofertę.

 

  1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:

Warunki przyszłej umowy określa wzór umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.

 

.......................................................

(przygotował/a)

 

                                                                                                              …………………………………..

( data i podpis zatwierdzającego)

 

* niepotrzebne skreślić

 

W załączeniu:

  1. Wzór formularza ofertowego,
  2. Wzór umowy.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Data wytworzenia: 2020-11-23

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data modyfikacji: 2020-11-23

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2020-11-23