Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6733.11.2024 z dnia 24.10.2024 r.
Suchowola, dnia 24 października 2024 r.
BUD.6733.11.2024
O B W I E S Z C Z E N I E / ZAWIADOMIENIE
BURMISTRZA SUCHOWOLI
Na podstawie art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 572), w związku z nieuregulowanym stanem prawnym nieruchomości stron postępowania (dotyczy działki ew. nr 1258, położonej w obrębie Suchowola, gmina Suchowola)
zawiadamia się strony postępowania, że na wniosek z dnia 24.10.2024 r.,
złożony przez:
Gminę Suchowola Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia budowlanego dotyczącego:
„Budowy Gminnego Ośrodka Kultury, hali wystawowej, amfiteatru, terenów rekreacyjnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rewitalizacja targowicy na działkach nr geod. 1255, 1254, 2600 obręb Suchowola, gmina Suchowola”
Na podstawie art. art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) informuje się, że zawiadomienia o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej dotyczących przedmiotowego postępowania, będą dokonywane w formie, o której mowa w art. 49 § 1 Kpa, tj. w formie publicznego obwieszczenia umieszczonego na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchowoli, przez udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suchowoli oraz zamieszczenie informacji na Tablicy ogłoszeń sołectw Suchowola.
Stosownie do treści art. 73 Kpa strony postępowania mogą w terminie 7 dni od dnia doręczenia obwieszczenia (Zgodnie z art. 49 § 2 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej. Z aktami ww. sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, pokój nr 3.
Uwagi i zastrzeżenia należy składać na piśmie do Burmistrza Suchowoli z podaniem:
- Imienia i nazwiska lub jednostki organizacyjnej i adresu,
- Oznaczenia nieruchomości składającego uwagi i zastrzeżenia
Tutejszy organ informuje, że zgodnie z art. 41 § 1 i 2 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Informuje się ponadto, iż zgodnie z art. 22 ust.2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.) właściciele gruntów są obowiązani zgłosić terenowym organom administracji państwowej wszelkie zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków w terminie 30 dni licząc od dnia powstania tych zmian.
Burmistrz Suchowoli
Michał Grzegorz Matyskiel
Metryka strony