Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6730.51.2024 z dnia 04.09.2024 r.

           Suchowola, dnia 04 września 2024 r.

 BUD.6730.51.2024 

O B W I E S Z C Z E N I E / ZAWIADOMIENIE

 BURMISTRZA SUCHOWOLI

Na podstawie art. 53 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130)
oraz art. 49a, art.
61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), zawiadamia się strony postępowania, że na wniosek z dnia 30.08.2024 r., złożony przez: Pana Tomasza Kołodko zam. Piątak 11, 16-130 Janów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia budowlanego dotyczącego: budowy zestawu zbiorników na gaz płynny propan naziemnych 4x6400 l wraz z instalacją gazową oraz likwidacją 2 zbiorników naziemnych na gaz propan o pojemności 4850 l każdy oraz 2 zbiorników naziemnych na gaz propan
o pojemności 6400 l każdy wraz z rozbudową instalacji gazowej doziemnej na działkach nr geodezyjny 92/1, 90, 91, 76, 75 w obrębie Piątak Tablewo, gmina Suchowola.

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) informuje się, że zawiadomienia o decyzjach
i innych czynnościach organu administracji publicznej dotyczących przedmiotowego postępowania, będą dokonywane w formie, o której mowa w art. 49 § 1 Kpa, tj.
w formie publicznego obwieszczenia umieszczonego na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchowoli, przez udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego
w Suchowoli oraz zamieszczenie informacji na Tablicy ogłoszeń sołectwa Piątak Tablewo.

Strony postępowania mogą wnieść uwagi i zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia doręczenia obwieszczenia (zgodnie z art. 49 § 2 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej). Z aktami ww. sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, pokój nr 3.

Uwagi i zastrzeżenia należy składać na piśmie do Burmistrza Suchowoli z podaniem:

  1. Imienia i nazwiska lub jednostki organizacyjnej i adresu,
  2. Oznaczenia nieruchomości składającego uwagi i zastrzeżenia

 

Tutejszy organ  informuje, że zgodnie z art. 41 § 1 i 2 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Informuje się ponadto, iż zgodnie
z art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1151) właściciele gruntów są obowiązani zgłosić terenowym organom administracji państwowej wszelkie zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków
w terminie 30 dni licząc od dnia powstania tych zmian.

Burmistrz Suchowoli

Michał Grzegorz Matyskiel

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Januszko

Data wytworzenia: 2024-09-04

Wprowadzający: Łukasz Januszko

Data modyfikacji: 2024-09-04

Opublikował: Łukasz Januszko

Data publikacji: 2024-09-04