Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6730.48.2024 z dnia 09.08.2024 r.

                        Suchowola, dnia 09 sierpnia 2024 r.

 BUD.6730.48.2024 

O B W I E S Z C Z E N I E / ZAWIADOMIENIE

 BURMISTRZA SUCHOWOLI

            Na podstawie art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) oraz art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.), w związku z nieuregulowanym stanem prawnym nieruchomości stron postępowania (dotyczy działki ew. nr 1678/10, położonej w obrębie Suchowola, gmina Suchowola) zawiadamia się strony postępowania, że na wniosek z dnia 08.08.2024 r.

złożony przez: Panią Teresę Kopeć zam. ul. Piaskowa 2, 16-150 Suchowola

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia budowlanego dotyczącego: budowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego
i budynku gospodarczo - garażowego na działce nr geodezyjny 1678/12 w obrębie Suchowola, gmina Suchowola.

Na podstawie art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) informuje się, że zawiadomienia o decyzjach
i innych czynnościach organu administracji publicznej dotyczących przedmiotowego postępowania, będą dokonywane również w formie, o której mowa w art. 49 § 1 Kpa, tj.
w formie publicznego obwieszczenia umieszczonego na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchowoli, przez udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego
w Suchowoli oraz zamieszczenie informacji na Tablicy ogłoszeń sołectwa Białostocka
w Suchowoli

Stosownie do treści art. 73 Kpa strony postępowania mogą w terminie 7 dni od dnia doręczenia obwieszczenia (Zgodnie z art. 49 § 2 Kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej). Z aktami ww. sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, pokój nr 3.

Uwagi i zastrzeżenia należy składać na piśmie do Burmistrza Suchowoli z podaniem:

  1. Imienia i nazwiska lub jednostki organizacyjnej i adresu,
  2. Oznaczenia nieruchomości składającego uwagi i zastrzeżenia

Tutejszy organ  informuje, że zgodnie z art. 41 § 1 i 2 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny. Informuje się ponadto, iż zgodnie
z art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1151) właściciele gruntów są obowiązani zgłosić terenowym organom administracji państwowej wszelkie zmiany danych objętych ewidencją gruntów i budynków
w terminie 30 dni licząc od dnia powstania tych zmian.

Burmistrz Suchowoli

Michał Grzegorz Matyskiel

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Januszko

Data wytworzenia: 2024-08-09

Wprowadzający: Łukasz Januszko

Data modyfikacji: 2024-08-09

Opublikował: Łukasz Januszko

Data publikacji: 2024-08-09