Obwieszczenie Burmistrza Suchowoli Nr BUD.6220.8.2024 z dnia 14.06.2024 r.

 

Suchowola, dnia 14 czerwca 2024 r.

BUD.6220.8.2024

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA SUCHOWOLI

 

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2023 r., poz. 775) oraz art. 73 ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zawiadamia się Strony, że Burmistrz Suchowoli prowadzi postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek z dnia 27.05.2024 r.
Pana Tomasza Kołodko zam. Piątak 11, 16-130 Janów  w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zestawu zbiorników na gaz płynny propan naziemnych 4x6400 l wraz z instalacją gazową oraz likwidacją 2 zbiorników naziemnych na gaz propan o pojemności 4850 l każdy oraz 2 zbiorników naziemnych na gaz propan o pojemności 6400 l każdy wraz z rozbudową instalacji gazowej doziemnej na działkach nr geodezyjny 92/1, 90, 91, 76, 75 w obrębie Piątak Tablewo, gmina Suchowola. Organem administracyjnym właściwym do wydania decyzji jest Burmistrz Suchowoli.

                Wobec tego, zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Burmistrz Suchowoli pismami z dnia 14.06.2024 r. zwrócił się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokółce i PGW Wody Polskie w Augustowie
o wydanie opinii, co do potrzeby  przeprowadzenia  oceny oddziaływania na środowisko i ewentualnego zakresu raportu oddziaływania na środowisko dla przedmiotowej inwestycji.

                Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Suchowoli przy ulicy Plac Kościuszki 5, pokój 3, tel. (085) 722 94 07 w godz. od 8 – 15. Uwagi i wnioski można zgłaszać w terminie 14 dni od upływu terminu otrzymania zawiadomienia. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone: w formie pisemnej; ustnie do protokołu; za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@suchowola.pl bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).

Obwieszczenie zostało opublikowane w dniu 14.06.2024 r. Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Suchowoli bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/, a także przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Suchowoli. Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia

Michał Grzegorz Matyskiel

Burmistrz Suchowoli

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Januszko

Data wytworzenia: 2024-06-14

Wprowadzający: Łukasz Januszko

Data modyfikacji: 2024-06-14

Opublikował: Łukasz Januszko

Data publikacji: 2024-06-14