Tekst łatwy do czytania (ETR)

Urząd Miejski w Suchowoli, czyli w skrócie Urząd znajduje się przy Placu Kościuszki 5 w mieście Suchowola.

Budynek Urzędu Miejskiego widok od strony drogi Nr 8


Urząd Miejski w Suchowoli


Budynek ma cztery wejścia.

Wejście główne do urzędu jest od strony parkingu – to wejście jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.

Tu znajduje się dzwonek aby wezwać pracownika do ewentualnej pomocy.


Burmistrz jest kierownikiem Urzędu Miejskiego w Suchowoli. Burmistrzem jest Pan Michał Matyskiel.

Burmistrzowi w pracy pomagają Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy oraz pracownicy wydziałów.

Czym zajmuje się urząd?

W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko. To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia. W urzędzie można też wziąć ślub cywilny.

To tutaj dostaniesz pozwolenie na wycięcie drzewa.

Urząd zajmuje się też drogami, chodnikami.

Podatki, ochrona środowiska, segregowanie śmieci to także rzeczy, za które odpowiada urząd.


Kontakt z pracownikami Urzędu:

Zapraszamy Was do Urzędu od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:
Poniedziałek 7.30-15.30
Wtorek 7.30-15.30
Środa 7.30-15.30
Czwartek 7.30-15.30
Piątek 7.30-15.30

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 857229400

Możesz też wysłać e-mail na adres: sekretariat@suchowola.pl
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Miejski w Suchowoli
Plac Kościuszki 5
16-150 Suchowola

przynieść pismo do sekretariatu Urzędu

Sekretariat to pokój, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w urzędzie.

Jak trafić do sekretariatu?

Wchodzisz wejściem – od strony parkingu.


Gdy wejdziesz do budynku skieruj się na lewo, zobaczysz tablicę informacyjną.


Kiedy spojrzysz w prawo zobaczysz drzwi do sekretariatu. Pokój nr 5 - Sekretariat.



Możesz też napisać wiadomość i wysłać na adres e-mail sekretariat@suchowola.pl
Jeśli chcesz możesz do nas zadzwonić na numer 857229400

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: UM Suchowola

Data wytworzenia: 2021-03-29

Wprowadzający: Krzysztof Niedźwiecki

Data modyfikacji: 2021-03-29

Opublikował: Krzysztof Niedźwiecki

Data publikacji: 2021-03-29