wykaz_rejestrow

Wykaz rejestrów w Urzędzie Miejskim w Suchowoli

 

1. Rejestr wniosków i interpelacji radnych
2. Rejestr uchwał Rady Miejskiej
3. Rejestr aktów prawa miejscowego
4. Rejestr skarg i wniosków
5. Rejestr zarządzeń Burmistrza jako kierownika Urzędu
6. Rejestr zarządzeń Burmistrza jako organu wykonawczego
7. Rejestr wniosków i opinii Komisji Rewizyjnej
8. Rejestr gminnych jednostek pomocniczych (sołectw)
9. Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych
10. Rejestr stałych wyborców
11. Rejestr wydanych dowodów osobistych
12. Rejestr ksiąg stanu cywilnego
13. Rejestr wniosków i opinii
Komisji Rady Miejskiej
1
4. Rejestr gruntów mienia komunalnego
1
5. Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów
1
6. Rejestr dodatków mieszkaniowych
1
7. Rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy
18. Rejestr zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w planie zagospodarowania przestrzennego
19. Ewidencja działalności gospodarczej
2
0. Ewidencja wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
2
1. Rejestr przedpoborowych i poborowych
2
2. Ewidencja oświadczeń majątkowych radnych
2
3. Ewidencja oświadczeń majątkowych pracowników samorządowych
wydających z upoważnienia Burmistrza decyzje administracyjne
2
4. Ewidencja oświadczeń majątkowych kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych
2
5. Ewidencja dokumentacji płacowej
2
6. Ewidencja dochodów i wydatków budżetowych Gminy
2
7. Księgi inwentarzowe majątku gminnego i wyposażenia Urzędu
28. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw pracownikom Urzędu Gminy do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Burmistrza
29. Ewidencja podatków lokalnych ( od nieruchomości, psów, opłata administracyjna, targowa)
3
0. Ewidencja podatku rolnego
3
1. Ewidencja podatku leśnego
3
2. Rejestr decyzji ( nakazów płatniczych) w zakresie wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego osobom fizycznym i prawnym
3
3. Rejestr decyzji administracyjnych dotyczących zastosowania zwolnień i ulg w podatku rolnym z tytułu nabycia gruntów, ulg żołnierskich, ulg inwestycyjnych oraz zwolnień od podatku gruntów, na których zaprzestano produkcji rolnej
3
4. Rejestr decyzji w sprawie zmiany wysokości ustalonego zobowiązania podatkowego w oparciu o przepisy Ordynacji podatkowej, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych
3
5. Rejestr zaświadczeń o dochodzie z gospodarstwa rolnego
3
6. Rejestr dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego

Metryka strony

Udostępniający: UM w Suchowoli

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Niedźwiecki

Wprowadzający: Krzysztof Niedźwiecki

Data wprowadzenia: 2009-07-21

Data modyfikacji: 2009-07-21

Opublikował: Krzysztof Niedźwiecki

Data publikacji: 2009-07-21