Zamówienie Nr RG.I.3410-19/10 z dnia 2010-10-20 - ZMIANA TREŚCI SIWZ Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy RG.I.3410-19/10 Nazwa zadania: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowe
Tytuł | ZMIANA TREŚCI SIWZ Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy RG.I.3410-19/10 Nazwa zadania: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych) Numer ogłoszenia w BZP: 288351 - 2010 |
---|---|
Numer | RG.I.3410-19/10 |
Data wydania | 2010-10-20 |
RG.I.3410-19/10 Suchowola, 2010 - 10 - 20
Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16 – 150 Suchowola
ZMIANA TREŚCI SIWZ
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy RG.I.3410-19/10
Nazwa zadania: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych)
Numer ogłoszenia w BZP: 288351 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
Zamawiający: Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza - Jerzego Omielana, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, tel.085/72-29-400, fax. 0857229419, e-mail um@suchowola.com.pl na podstawie art. 38 ust. 4 i 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z /2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zmienia treść SIWZ w n/w punkcie:
Zmianie ulegają następujące zapisy SIWZ
3. Opis przedmiotu zamówienia:
pkt 3.1 otrzymuje brzmienie:
„3.1 Spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia kwartału począwszy od dnia l stycznia 2011 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku, przy czym:
- w 2011 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2012 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2013 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2014 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2015 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2016 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2017 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2018 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2019 roku cztery raty, w wysokości 56 290,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych) każda rata,
- w 2020 roku cztery raty, w wysokości 56 289,00 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście osiemdziesiąt dziewięć złotych) każda rata,”
pkt 3.13 otrzymuje brzmienie:
„3.13 Przewidywany termin podpisania umowy 02.11.2010 r., przewidywany termin uruchomienia kredytu 08.11.2010 r.”
15. Opis sposobu przygotowania oferty.
pkt 15.9 otrzymuje brzmienie:
„15.9 Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Suchowola
OFERTA W POSTĘPOWANIU NA:
„Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych)”.
Nie otwierać przed dniem: 27.10.2010r. godzina 1115
Na kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.”
18. Miejsce składania i otwarcia ofert
zdanie: „Termin składania ofert upływa dnia 22.10.2010r. o godzinie 1100.”
zastępuje się zdaniem: „Termin składania ofert upływa dnia 27.10.2010r. o godzinie 1100.”
zdanie: „Oferty zostaną otwarte w dniu 22.10.2010r. o godzinie 1115 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 8.”
zastępuje się zdaniem: „Oferty zostaną otwarte w dniu 27.10.2010r. o godzinie 1115 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 8.”
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian
Metryka strony