Zamówienie Nr RG.I.3410 – 19/10 z dnia 2010-10-20 - UZUPEŁNIENIE DOKUMENTACJI Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy RG.I.3410-19/10 Nazwa zadania: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu bu

Tytuł UZUPEŁNIENIE DOKUMENTACJI Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy RG.I.3410-19/10 Nazwa zadania: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych) Numer ogłoszenia w BZP: 288351 - 2010
Numer RG.I.3410 – 19/10
Data wydania 2010-10-20

Nr sprawy: RG.I.3410 – 19/10                                                                                                                      Suchowola 20.10.2010 r.

Gmina Suchowola
Plac Kościuszki 5
16 – 150 Suchowola

UZUPEŁNIENIE DOKUMENTACJI

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy RG.I.3410-19/10

Nazwa zadania: Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetowego w wysokości 2 251 596,00 zł (słownie: dwa miliony dwieście pięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt sześć złotych)

Numer ogłoszenia w BZP: 288351 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010

Zamawiający: Gmina Suchowola reprezentowana przez Burmistrza - Jerzego Omielana, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, tel.085/72-29-400, fax. 085/7229419, e-mail um@suchowola.com.pl dokonuje uzupełnienia dokumentacji przetargowej o dokumenty niezbędne Wykonawcom do prawidłowego złożenia ofert.

1.      Wykaz instytucji, w których Gmina aktualnie korzysta z kredytów i/lub pożyczek.

2.      Zmiany do uchwały budżetowej na rok 2010.

3.      Aktualna prognoza łącznej kwoty długu i spłat na 2010 r. i lata 2011 – 2020 (znajduje się w Uchwale Nr XLVI/274/10 Rady Miejskiej w Suchowoli z dnia 29 września 2010 r.).

4.      Zarządzenie Burmistrza w sprawie zaciągnięci kredytu.

5.      Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2010 roku.

6.      Uchwała RIO.

Powyższy dokumenty będą stanowić załączniki do uzupełnienia dokumentacji przetargowej.

Pozostałe zapisy w SIWZ pozostają bez zmian. 

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Skibicki - Referat Gospodarczy

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data wprowadzenia: 2010-10-20

Data modyfikacji: 2010-10-20

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2010-10-20