Ogłoszenie o zamówieniu na: "Poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych i gminnych poprzez ich integrację z drogą krajową Nr 8 na terenie Gminy Suchowola – Etap I"

ZP.271.8.2015

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- roboty budowlane -

Poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych i gminnych poprzez ich integrację z drogą krajową Nr 8 na terenie Gminy Suchowola - Etap I
 

Numer ogłoszenia: 221976 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola , pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, faks (085) 7229419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa dróg powiatowych i gminnych poprzez ich integrację z drogą krajową Nr 8 na terenie Gminy Suchowola - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przebudowa dróg gminnych: ul. Szkolnej (nr 103455B) w Suchowoli, drogi gminnej (nr 103505B) w miejscowości Chodorówka Stara, drogi gminnej (103504B) w miejscowości Krzywa oraz dróg powiatowych: Trzyrzecze - Dryga (nr 1335B), Chodorówka Nowa - Chodorówka Stara (nr 1324B), ul. Kupiecka w Suchowoli (nr1326B), ul. 3-go Maja w Suchowoli (nr 1337B), ul. Goniądzka w Suchowoli (nr 1337B).

2. Drogi w planie nie zmienią swojego przebiegu w wyniku przebudowy.

3. Zakres robót obejmuje:

Część I: Przebudowa drogi powiatowej nr 1334B Chodorówka Nowa - Chodorówka Stara i drogi gminnej Chodorówka Stara nr 103505B

- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - Usunięcie drzew i krzewów, - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, - Roboty rozbiórkowe, - Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, - Czyszczenie urządzeń odwadniających, - Przepusty pod koroną drogi z rur polietylowych HDPE spiralnie karbowanych, - Oczyszczenie rowów z namułu, - Regulacja pionowa kratek ściekowych i zaworów wodociągowych, - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - Podbudowa z betonu, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego, - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, - Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków, - Przepusty z rur polietylowych spiralnie karbowanych pod zjazdami, - Oznakowanie pionowe, - Krawężniki betonowe, - Betonowe obrzeża chodnikowe, - Zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne.

Część II: Przebudowa drogi powiatowej nr 1335B Trzyrzecze - Dryga i drogi gminnej we wsi Krzywa nr 103504B

 - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - Usunięcie drzew i krzewów, - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, - Roboty rozbiórkowe, - Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, - Czyszczenie urządzeń odwadniających, - Przepusty pod koroną drogi z rur polietylowych HDPE spiralnie karbowanych, - Oczyszczenie rowów z namułu, - Regulacja pionowa kratek ściekowych i zaworów wodociągowych, - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego, - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, - Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków, - Przepusty z rur polietylowych spiralnie karbowanych pod zjazdami, - Ścinanie i uzupełnienie poboczy, - Oznakowanie pionowe, - Krawężniki betonowe, - Zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne.

Część III: Przebudowa ul. Kupieckiej w Suchowoli droga nr 1326B, ul. 3-go Maja w Suchowoli droga nr 1337B, ul. Goniądzka w Suchowoli droga nr 1337B

 - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - Usunięcie drzew i krzewów, - Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, - Roboty rozbiórkowe, - Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, - Przepusty pod koroną drogi, - Regulacja pionowa studzienek telefonicznych, kratek ściekowych i zaworów wodociągowych, - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - Podbudowa z chudego betonu, - Wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego, - Umocnienie powierzchni skarp rowów i ścieków, - Przepusty z rur polietylowych spiralnie karbowanych pod zjazdami, - Ścinanie i uzupełnienie poboczy, - Oznakowanie pionowe, - Oznakowanie poziome, - Krawężniki betonowe, - Chodniki z płyt betonowych, - Chodniki z brukowej kostki betonowej, - Betonowe obrzeża chodnikowe, - Wjazdy, - Zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne.

Część IV: Przebudowa ul. Szkolnej w Suchowoli

 - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - Usunięcie drzew i krzewów, - Roboty rozbiórkowe, - Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych, - Wykonanie nasypów, - Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - Warstwa odsączająca i odcinająca, - Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego, - Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, - Ścinanie i uzupełnienie poboczy, - Oznakowanie pionowe, - Krawężniki betonowe, - Chodniki z płyt betonowych, - Betonowe obrzeża chodnikowe.

4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.23.33.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Wykonawca wniesie wadium w wysokości:

Część I - 30 000,00 zł Słownie: trzydzieści tysięcy złotych

Część II - 25 000,00 zł Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych

Część III - 16 000,00 zł Słownie: szesnaście tysięcy złotych

Część IV - 6 000,00 zł Słownie: sześć tysięcy złotych

Uwaga - Wykonawca winien wnieść wadium na każdą część zamówienia oddzielnie w zależności od tego, na którą część składa ofertę. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. 2 Ustawy).

1.1. Forma wadium

1.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

a) pieniądzu;

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).

1.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:

a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,

b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,

c) kwotę gwarancji,

d) termin ważności gwarancji,

e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

1.4. Miejsce i sposób wniesienia wadium

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola: Bank Spółdzielczy w Suchowoli nr rachunku: 13 8094 0009 0000 0101 2000 0030 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale załączyć do oryginału oferty.

1.5. Termin wniesienia wadium

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

1.6. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2. podpunkty b) - d), muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w Art. 46 ust. 5 Ustawy.

1.7. Wadium zostanie zwrócone, jeżeli:

a) upłynął termin związania ofertą,

b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,

c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a odwołania zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

1.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:

a) który wycofał ofertę przed terminem składania ofert,

b) który został wykluczony z postępowania,

c) którego oferta została odrzucona.

Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

1.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera.

1.10. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego Umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, który wniósł wadium w pieniądzu może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada zarejestrowaną działalność gospodarczą. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX siwz.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się wykonaniem minimum 1 robot budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
  • 1.000.000,00 zł dla części I,
  • 1.000.000,00 zł dla części II,
  • 500.000,00 zł dla części III,
  • 200.000,00 zł dla części IV

brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania potwierdzonych dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się robotę polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty na kilka części zamówienia lub wszystkie części zamówienia, Zamawiający uzna za wystarczające wykazanie zrealizowania 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum:
  • - 1 osoba pełniąca funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia w specjalności drogowej, posiadająca minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe z uprawnieniami,
  • - geodetą posiadającym uprawnienia geodezyjne* lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

W przypadku złożenia oferty na kilka części zamówienia lub wszystkie części zamówienia, Zamawiający uzna za wystarczające wykazanie posiadania 1 osoby pełniącej funkcję kierownika budowy oraz geodetę posiadającego uprawnienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium.

2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

3. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót lub wzoru kosztorysu ofertowego załączonego do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:

1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest:

a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy;

b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.

1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY

1.2.1. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:

a) przekazanie terenu budowy;

b) przekazanie dokumentów budowy.

1.2.2. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na:

a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;

b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;

c) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje;

d) przedłużenie procedury przetargowej;

e) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.);

f) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości;

g) technologię wykonywania robót;

h) zmiany stanu prawnego;

i) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć;

j) niesprzyjające warunki atmosferyczne;

k) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót;

l) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej;

m) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:

2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.

2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności.

2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Skibicki - Zamówienia Publiczne

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data wprowadzenia: 2015-08-27

Data modyfikacji: 2015-08-27

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2015-08-27