OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SUCHOWOLA

Numer sprawy: ZP.271.7.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- usługi -

UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SUCHOWOLA
Numer ogłoszenia: 188550 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola , pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, faks (085) 7229419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SUCHOWOLA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Suchowola. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na niżej wymienione części:

 1.1.1. Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suchowola. Zakres zamówienia obejmuje:

1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,

2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

1.1.2. Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Suchowola. Zakres zamówienia obejmuje:

1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,

2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,

3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,

4) rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance,

5) bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada),

6) bezskładkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej - tzw. Zielona Karta.

1.1.3. Część III: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Suchowola . Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki do niniejszej specyfikacji:

Załącznik nr 1: Postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji wszystkich części zamówienia oraz dane do oceny ryzyka

Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suchowola , dotyczący części I zamówienia

Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Suchowola, dotyczący części II zamówienia

Załącznik nr 1c: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Miejskiej Suchowola, dotyczący części III zamówienia

Załącznik nr 4: Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia

Załącznik nr 5: Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I, II i III zamówienia

Załącznik nr 7: Wykaz pojazdów Załącznik nr 8: Przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania, ustanowione rezerwy), dotyczący części I, II i III zamówienia

Załącznik nr 9: Opis zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradziezowych.

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie wydane przez ministra właściwego ds. instytucji finansowych - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 1996 r. nr 11, poz. 62 z późn. zm.) lub organ nadzoru - zgodnie z art. 92 lub 107 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 950 z późn. zm.), na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub zaświadczenie wydane przez organ nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową (tylko w przypadku, jeżeli wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia - na podstawie art. 95 i 97 ustawy z dnia 28 lipca 1990 roku o działalności ubezpieczeniowej). ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, określona została we wzorach umów stanowiących załączniki nr 6, 6a i 6b do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suchowola..

  • 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
  • 1) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk,
  • 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
  • 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej..
  • 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2018.
  • 4. Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 85
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Suchowola..

  • 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje:
  • 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
  • 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco,
  • 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów,
  • 4) rozszerzone, odpłatne ubezpieczenie assistance,
  • 5) bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada),
  • 6) bezskładkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów na terenie państw należących do Systemu Zielonej Karty, a niebędących członkami Unii Europejskiej - tzw. Zielona Karta..
  • 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2018.
  • 4. Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Suchowola.

  • 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) i Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych..
  • 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3. Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2018.
  • 4. Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 90
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 10

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Skibicki - Zamówienia publiczne

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data wprowadzenia: 2015-07-24

Data modyfikacji: 2015-07-24

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2015-07-24