Ogłoszenie u zamówieniu publicznym na: Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie Indywidualizacja z Gminą Suchowola

 

ZP.271.7.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

- usługi -

Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie Indywidualizacja z Gminą Suchowola

Numer ogłoszenia: 205579 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchowola , pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, woj. podlaskie, tel. (085) 7229400, faks (085) 7229419.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych przewidzianych w projekcie Indywidualizacja z Gminą Suchowola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych w 5 szkołach podstawowych z terenu Gminy Suchowola przewidzianych w projekcie Indywidualizacja z Gminą Suchowola Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszeniu różnic w jakości usług edukacyjnych.

Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień

80.10.00.00-5 Usługi szkolnictwa podstawowego

 80.00.00.00-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

3.1/ Projekt skierowany jest do 108 uczniów z 5 szkół podstawowych z klas I -III znajdujących się na terenie Gminy Suchowola. W ramach zamówienia planuje się wykonanie następujących części zamówienia:

3.2/ Zajęcia będą odbywały się po lub przed obowiązkowymi zajęciami lekcyjnymi według opracowanego przez wykonawcę harmonogramu, zatwierdzonego przez dyrektora szkoły.

3.3/ Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawcze trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych - 60 minut. 3.4/ Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:

a) prowadzenie zajęć dodatkowych w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, po uzgodnieniu z dyrekcją szkoły;

b) stała współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;

c) prowadzenie zajęć z racjonalnym i efektywnym wykorzystaniem pomocy dydaktycznych, w tym sprzętu i pomocy zakupionych w ramach realizacji projektu i udostępnionych w okresie świadczenia usługi edukacyjnej;

d) systematyczne i prawidłowe prowadzenie dokumentacji zajęć, tj. karty czasu pracy, dzienników zajęć, listy obecności na zajęciach grup szkolnych;

e) ewaluacja prowadzonych zajęć - pomiar raz na kwartał; raz na kwartał przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem;

f) sporządzenie końcowego sprawozdania z realizacji zajęć - badanie ex ante i ex post;

g) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć dodatkowych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły i Zamawiającemu.

h) przekazanie dyrektorowi szkoły, na terenie której prowadzone są zajęcia w ciągu 7 dni po zakończeniu realizacji projektu pełnej dokumentacji, do sporządzania której zobligowany jest Wykonawca oraz wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji projektu.

3.5/ Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Każdą część może wykonywać inny Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu spełnienia warunku Wykonawca winien dysponować osobami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje do prowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późni. zmianami).

oraz posiadający:

- co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku nauczyciela,

- co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego,

- zatrudnienie na stanowisku nauczyciela klas I-III, a w przypadku nauczyciela-specjalisty jest czynny zawodowo.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz ocena braku podstaw do wykluczenia zostaną dokonane zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy na wybraną część i zadanie/a (według załączonego druku) /załącznik nr 1/;

2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/;

3) Wykaz usług, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 6/;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy.

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp tj.:

a) zmiana warunków i terminu realizacji umowy - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy oraz w sytuacji wystąpienia problemów związanych z realizacją założeń projektowych i/lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia korekt w przedmiocie umowy,

b) zmiana warunków płatności - zmiany spowodowane niedotrzymaniem terminów przez strony umowy, zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków i terminów ich wydatkowania,

c) zmiany danych Zleceniobiorcy (np. zmiana adresu, nazwy),

d) zmiany w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez obie strony,

e) w przypadku zmian istotnych warunków realizacji projektu dokonanych przez Instytucję Wdrażającą Regionalny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

2) Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suchowola.wrotapodlasia.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Suchowoli, ul. Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, Sekretariat pok. 5

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Skibicki - Zamówienia Publiczne

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data wprowadzenia: 2013-10-04

Data modyfikacji: 2013-10-04

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2013-10-04