Protokół z sesji otwarcia ofert w przetargu na:UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SUCHOWOLA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY

Protokół z sesji otwarcia ofert w dniu 14 sierpnia 2012r. o godz. 10:30 w pokoju nr 8 w Urzędzie Miejskim w Suchowoli. Dotyczy: Postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - Art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP na: „UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SUCHOWOLA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY”. Numer ogłoszenia: 276222 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012 1. Przewodniczący komisji przetargowej powitał obecnych na sesji otwarcia, następnie podał kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: za jeden rok 53 344,00 zł. brutto (część I – 46 604,00 zł, część II – 6 740,00 zł) za 3 lata (53 344,00 x 3 = 160032,00), termin wykonania zamówienia: (maksymalnie 36 miesiące począwszy od dnia 01.09.2012 r.) okres gwarancji (nie dotyczy) oraz warunki płatności (składki ubezpieczeniowe za pełen roczny okres ubezpieczenia będą płatne w dwóch równych ratach półrocznych. Składka płatna jest przelewem lub przekazem pocztowym na rachunek bankowy Wykonawcy). Komisja w składzie: 1) Przewodniczący – Jan Lola 2) Sekretarz – Marzena Radziewicz 3) Członek – Marcin Skibicki 4) Członek – Elżbieta Wałkuska Stwierdziła, że wpłynęły 2 oferty przed upływem terminu określonego w dokumentacji przetargowej. Sprawdziła stan kopert przed ich otwarciem, dokonała otwarcia ofert: Oferta nr 1. INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP Oddział w Białymstoku ul. Warszawska 34 15-062 Białystok oferowana kwota brutto: część I zamówienia – 151 815,00 zł część II zamówienia – brak oferty Oferta nr 2. Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Oddział ul. Suraska 3A 15-950 Białystok oferowana kwota brutto: część I zamówienia – 145 545,00 zł część II zamówienia – 20 220,00 zł Na tym protokół zakończono i podpisano:

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Skibicki - Zamówienia Publiczne

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Skibicki

Wprowadzający: Marcin Skibicki

Data wprowadzenia: 2012-08-14

Data modyfikacji: 2012-08-14

Opublikował: Marcin Skibicki

Data publikacji: 2012-08-14